Liczba postów: 53
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
100
Hmmm... A czy system pracy nie mógł by polegać na rozwijaniu umiejętności np. kopania, rąbania drewna itd. ?
Prace wykonywało by się na swojej wyspie i otrzymywało poziom danej umiejętności.
Zarabianie już jest opatentowane u innych graczy a gdy polepszą się nagrody za zadania początkowe to nowi gracze dadzą sobie radę.
Również za eventy nagrody mogły by być lepsze ale to już na nowy wątek.
Liczba postów: 95
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
57
Wg. mnie z systemem prac to już nie będzie to samo, wystarczy ulepszyć aktualny system zadań i sprawdzi się tak jak ten nowy na bloczku
[img=0x0]https://media.giphy.com/media/uXh49JnIXjTu8/giphy.gif[/img]
Liczba postów: 1,173
Liczba wątków: 53
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
91
No to mamy juz problem...
Jesli jak mowisz @szymikxc niektore klasy odpadna przez spawnery (wystarczy ze zostawisz bota czy cos)...
Ciezko jest z tym, ale zbierajmy dalej pomysly. Potem jak cos stestuje te pomysly na moim lokalnym serwerze i zaprezentuje Gandafluxowi.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
16
Pomysł jak najbardziej na +, obecnie zarabianie jest nudne i opiera się jedynie na kaktusach.
Liczba postów: 1,173
Liczba wątków: 53
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
91
Ustalony czas minal.
Ten projekt jest na pierwszym miejscu ktore wykonam na serwerze testowym.
Dodam to do mojej listy i przetestuje to na testowym serwerze i sie gandzie zaprezentuje.
Temat zamykam.