Liczba postów: 1,173
Liczba wątków: 53
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
91
Przyznam ze nie glupi pomysl.
Nawet dodam moja propozycje: Komenda /craft ktora pozwala na otwieranie stolu 3x3 (czyli taki mobilny crafting w komendzie).
Tylko nie jestem za komenda /repair. Bo mamy kilofy te elitarne z eventu.... Chyba ze te repair byloby masakrycznie "troche drogie i bylo na limit czasu" (zeby te itemy mialy dalej sens)
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
16
słaby pomysł, zniszczyło by obecną gospodarkę serwera
Liczba postów: 95
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
57
Wg. mnie to nie ma sensu to nie jest durny serwer gildie + pvp z dropem....
[img=0x0]https://media.giphy.com/media/uXh49JnIXjTu8/giphy.gif[/img]
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2018
Reputacja:
100
Siemka,
Wymienione komendy nie mają sensu na naszym serwerze.
Chcesz być najedzony? -> idź na spawn.
Naprawa itemów ? -> kto kupi nowe ?
Zamiana spawner-ów -> trzeba myśleć jak się je kupuje, logicznie myśleć.
Sky-block to nie ma być tryb na którym bezmyślnie stawiamy platformy, budujemy sklep z bezsensownymi cenami (albo idiotycznie niskie albo tomaszkowo drogie). Czasem trzeba ruszyć tym co mamy w czaszce i logicznie pomyśleć.
Np. Tomaszek123321- zarabia dużo bo poświęca czas by znaleźć najtańszy sklep z danym itemem i potem dodaje swoją marże i zarabia na wysokich cenach.
next -> IzaakGoldMan - opracowuje swoje mechanizmy i patenty by jak najlepiej wykorzystać czas i możliwości gry dając zbalansowane/optymalne ceny w sklepie.
_Kamilos_ - buduje tak by mieć dużo pkt. a jednocześnie wyspa zarabia i nadaje się do zwiedzania.
Oni myślą, nie potrzebują jakiś komend.