Sky-Block.pl Forum
[Odrzucono] Nowe komendy dla svip'a. - Wersja do druku

+- Sky-Block.pl Forum (https://forum.sky-block.pl)
+-- Dział: Serwer Sky-Block.pl (https://forum.sky-block.pl/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Dział: Propozycje (https://forum.sky-block.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+---- Dział: Archiwum Propozycji (https://forum.sky-block.pl/forumdisplay.php?fid=38)
+---- Wątek: [Odrzucono] Nowe komendy dla svip'a. (/showthread.php?tid=62)



[Odrzucono] Nowe komendy dla svip'a. - Kabelodpradu - 07-06-2018

Witam.
Moim pomysłem na nowe komendy były by takie: /feed karmienie na max'a /reapir naprawia itemka trzymającego w ręce. Myślę, że przydatną komendą dla graczy była by taka która np. spawner krowy zamienia na spawner świni z opłatą 100k albo więcej. Był by limit zamienianych spawnerów np 1 na 24h.
Dziękuję i zapraszam do głosowania. Smile


RE: Nowe komendy dla svip'a. - Calnex - 07-06-2018

fajny pomysł ale co do zmiany spawnerów to taki - bo wszystkie tanie spawnery by mogli zmienić na krowy i potem je sprzedawać Wink


RE: Nowe komendy dla svip'a. - SandwichBM - 07-07-2018

Przyznam ze nie glupi pomysl.

Nawet dodam moja propozycje: Komenda /craft ktora pozwala na otwieranie stolu 3x3 (czyli taki mobilny crafting w komendzie).

Tylko nie jestem za komenda /repair. Bo mamy kilofy te elitarne z eventu.... Chyba ze te repair byloby masakrycznie "troche drogie i bylo na limit czasu" (zeby te itemy mialy dalej sens)


RE: Nowe komendy dla svip'a. - Szybki111PL - 07-09-2018

słaby pomysł, zniszczyło by obecną gospodarkę serwera


RE: Nowe komendy dla svip'a. - Buras - 07-10-2018

(07-09-2018, 19:44)Szybki111PL napisał(a): słaby pomysł, zniszczyło by obecną gospodarkę serwera

A czy obecną gospodarkę da się zniszczyć?


RE: Nowe komendy dla svip'a. - Marsu - 07-10-2018

Wg. mnie to nie ma sensu to nie jest durny serwer gildie + pvp z dropem....


RE: Nowe komendy dla svip'a. - lulciuk - 07-10-2018

(07-10-2018, 12:30)Marsu napisał(a): Wg. mnie to nie ma sensu to nie jest durny serwer gildie + pvp z dropem....

bez urazy mars ale ty jestes przeciwny wszystkiemu poza zadaniami
system prac który da szanse ograniczyć żebranie i zarabiarki - nie
komendy które sprawią że ludzie zaczną kupować svipa - nie
za czym ty jesteś?
za ciągłym żebraniem i handlowaniem wyspami?

jak dla mnie komenda repair jest zbędna a co do zmiany spawnerów to proponowałbym dać to na podobnej zasadzie do /kit head - raz na tydzień
dodałbym też komende typu /kit jajka - dodaje po jednym jajku krowy, kury, swini do eq i można użyć raz na 48godzin


RE: Nowe komendy dla svip'a. - EniNova - 07-11-2018

Siemka,

Wymienione komendy nie mają sensu na naszym serwerze.
Chcesz być najedzony? -> idź na spawn.
Naprawa itemów ? -> kto kupi nowe ?
Zamiana spawner-ów -> trzeba myśleć jak się je kupuje, logicznie myśleć.

Sky-block to nie ma być tryb na którym bezmyślnie stawiamy platformy, budujemy sklep z bezsensownymi cenami (albo idiotycznie niskie albo tomaszkowo drogie). Czasem trzeba ruszyć tym co mamy w czaszce i logicznie pomyśleć.

Np. Tomaszek123321- zarabia dużo bo poświęca czas by znaleźć najtańszy sklep z danym itemem i potem dodaje swoją marże i zarabia na wysokich cenach.
next -> IzaakGoldMan - opracowuje swoje mechanizmy i patenty by jak najlepiej wykorzystać czas i możliwości gry dając zbalansowane/optymalne ceny w sklepie. 
_Kamilos_ - buduje tak by mieć dużo pkt. a jednocześnie wyspa zarabia i nadaje się do zwiedzania.

Oni myślą, nie potrzebują jakiś komend.


RE: Nowe komendy dla svip'a. - natarmen - 07-24-2018

(07-11-2018, 11:27)EniNova napisał(a): Siemka,

Wymienione komendy nie mają sensu na naszym serwerze.
Chcesz być najedzony? -> idź na spawn.
Naprawa itemów ? -> kto kupi nowe ?
Zamiana spawner-ów -> trzeba myśleć jak się je kupuje, logicznie myśleć.

Sky-block to nie ma być tryb na którym bezmyślnie stawiamy platformy, budujemy sklep z bezsensownymi cenami (albo idiotycznie niskie albo tomaszkowo drogie). Czasem trzeba ruszyć tym co mamy w czaszce i logicznie pomyśleć.

Np. Tomaszek123321- zarabia dużo bo poświęca czas by znaleźć najtańszy sklep z danym itemem i potem dodaje swoją marże i zarabia na wysokich cenach.
next -> IzaakGoldMan - opracowuje swoje mechanizmy i patenty by jak najlepiej wykorzystać czas i możliwości gry dając zbalansowane/optymalne ceny w sklepie. 
_Kamilos_ - buduje tak by mieć dużo pkt. a jednocześnie wyspa zarabia i nadaje się do zwiedzania.

Oni myślą, nie potrzebują jakiś komend.
_Kamilos_ nie zarabia xD on tylko wplaca pieniadze zeby mogl sobie pobudowac , postreamowac i fajnie sie pobawic, niby ma te zarabiarki ale to duzo nie daje