07-01-2018, 23:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2018, 23:11 przez szymikxc.
Powód edycji: więcej zawodów
)
(07-01-2018, 20:30)EniNova napisał(a): Hmmm... A czy system pracy nie mógł by polegać na rozwijaniu umiejętności np. kopania, rąbania drewna itd. ?
Prace wykonywało by się na swojej wyspie i otrzymywało poziom danej umiejętności.
Zarabianie już jest opatentowane u innych graczy a gdy polepszą się nagrody za zadania początkowe to nowi gracze dadzą sobie radę.
Również za eventy nagrody mogły by być lepsze ale to już na nowy wątek.
Tak tylko pojawia się 1 malutki problem. - ile ,,klas" by miał ten system prac. Pomysł świetny, lecz ja tu widzę: rolnik, alchemik, drwal, ewentualnie górnik czy coś takiego, ale górnik i drwal są że tak powiem bez rozwoju. Bo jak wyższy poziom na klasie górnik miałby dawać kożyści, skoro nie ma dropu ze stone czy nawet exp. Bo drwal jeszcze mógłby dostawać jakiś % na wykopanie przy okazji jabłka czy drewnianych itemków.
edit: +wojownik (kasa za moby) +farmer (kasa za hodowle zwierzątek)