Sky-Block.pl Forum

Pełna wersja: [Odrzucono] system prac
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Hmmm... A czy system pracy nie mógł by polegać na rozwijaniu umiejętności np. kopania, rąbania drewna itd. ?
Prace wykonywało by się na swojej wyspie i otrzymywało poziom danej umiejętności.
Zarabianie już jest opatentowane u innych graczy a gdy polepszą się nagrody za zadania początkowe to nowi gracze dadzą sobie radę.
Również za eventy nagrody mogły by być lepsze ale to już na nowy wątek.
Wg. mnie z systemem prac to już nie będzie to samo, wystarczy ulepszyć aktualny system zadań i sprawdzi się tak jak ten nowy na bloczku
(07-01-2018, 20:30)EniNova napisał(a): [ -> ]Hmmm... A czy system pracy nie mógł by polegać na rozwijaniu umiejętności np. kopania, rąbania drewna itd. ?
Prace wykonywało by się na swojej wyspie i otrzymywało poziom danej umiejętności.
Zarabianie już jest opatentowane u innych graczy a gdy polepszą się nagrody za zadania początkowe to nowi gracze dadzą sobie radę.
Również za eventy nagrody mogły by być lepsze ale to już na nowy wątek.

o taki system mi chodzi Big Grin
dokładnie o to eni Big Grin
chodzi ogólnie o to że praca odbywa się na swojej wyspie
poprzez wykonywanie jej można też wykonywać zadania itd
ale dosłownie o to mi chodziło eni Big Grin
(07-01-2018, 20:30)EniNova napisał(a): [ -> ]Hmmm... A czy system pracy nie mógł by polegać na rozwijaniu umiejętności np. kopania, rąbania drewna itd. ?
Prace wykonywało by się na swojej wyspie i otrzymywało poziom danej umiejętności.
Zarabianie już jest opatentowane u innych graczy a gdy polepszą się nagrody za zadania początkowe to nowi gracze dadzą sobie radę.
Również za eventy nagrody mogły by być lepsze ale to już na nowy wątek.

Tak tylko pojawia się 1 malutki problem. - ile ,,klas" by miał ten system prac. Pomysł świetny, lecz ja tu widzę: rolnik, alchemik, drwal, ewentualnie górnik czy coś takiego, ale górnik i drwal są że tak powiem bez rozwoju. Bo jak wyższy poziom na klasie górnik miałby dawać kożyści, skoro nie ma dropu ze stone czy nawet exp. Bo drwal jeszcze mógłby dostawać jakiś % na wykopanie przy okazji jabłka czy drewnianych itemków.

edit: +wojownik (kasa za moby) +farmer (kasa za hodowle zwierzątek)
No to mamy juz problem...

Jesli jak mowisz @szymikxc niektore klasy odpadna przez spawnery (wystarczy ze zostawisz bota czy cos)...

Ciezko jest z tym, ale zbierajmy dalej pomysly. Potem jak cos stestuje te pomysly na moim lokalnym serwerze i zaprezentuje Gandafluxowi.
Pomysł jak najbardziej na +, obecnie zarabianie jest nudne i opiera się jedynie na kaktusach.
jestem za Big Grin
Ustalony czas minal.

Ten projekt jest na pierwszym miejscu ktore wykonam na serwerze testowym.

Dodam to do mojej listy i przetestuje to na testowym serwerze i sie gandzie zaprezentuje.
Temat zamykam.
Stron: 1 2