05-21-2020, 13:18
Szeryfek, przestań się mądrzyć i kreować na najbardziej poszkodowanego kiedykolwiek ktoś do ciebie nie ma problemu. Oczerniają cię, bo mówią, że któremuś coś ukradłeś? Jestem gotów uwierzyć, że tak było, zdolny jesteś. Skoro myślałeś, że na Wurst nie ma zakazu to i to jesteś gotowy zrobić.
Bez dowodów co najwyżej nie nałożę na ciebie kary za te scamy, ale nie dziwię się też graczom i ich nienawiści wobec twojej osoby. Nagminne prowokacje wobec nich z twojej strony są już nużące i spodziewam się wkrótce spotkania twoich prowokacji ze ścianą milczenia. Bo ten jednodniowy mute który otrzymałeś wczoraj jest według mnie za krótki dla ciebie
Co do skargi - Azure, tłumaczyłem to już kiedyś, może jeszcze nie grałeś. Niestety, ale to twoim zadaniem jako kupującego jest zadanie pytania o stan kilofa i nauczcie się tego wreszcie. Administracja, tak jak jest napisane w regulaminie nie bierze odpowiedzialności za handel pomiędzy graczami. To nie oznacza, że pozwolimy ludziom na scamowanie podczas handlu, ale to oznacza, że po waszej stronie leży wyciągnięcie od sprzedawcy wszelkich informacji na temat przedmiotu kupowanego. Moim zaleceniem byłby zwrot pieniędzy za zakup skoro nie tego oczekiwałeś, ale nie zamierzam za to ukarać, chyba że ktoś z administracji ma inne zdanie. A muty za prowokacje o które rozpacza powyżej frosty otrzymaliście wczoraj wszyscy, więc jesteśmy kwita "prawnie".
Na przyszłość - do handlu kontami jest oddzielny dział, zobacz ile tam jest pytań domyślnie przez nas nakazanych aby odpowiadać, tyle samo powinniście zadawać co do przykładowo kilofów. O ich stan, typ, enchanty, cenę itd. WY MACIE TAKI OBOWIĄZEK nie my.
Bez dowodów co najwyżej nie nałożę na ciebie kary za te scamy, ale nie dziwię się też graczom i ich nienawiści wobec twojej osoby. Nagminne prowokacje wobec nich z twojej strony są już nużące i spodziewam się wkrótce spotkania twoich prowokacji ze ścianą milczenia. Bo ten jednodniowy mute który otrzymałeś wczoraj jest według mnie za krótki dla ciebie
Co do skargi - Azure, tłumaczyłem to już kiedyś, może jeszcze nie grałeś. Niestety, ale to twoim zadaniem jako kupującego jest zadanie pytania o stan kilofa i nauczcie się tego wreszcie. Administracja, tak jak jest napisane w regulaminie nie bierze odpowiedzialności za handel pomiędzy graczami. To nie oznacza, że pozwolimy ludziom na scamowanie podczas handlu, ale to oznacza, że po waszej stronie leży wyciągnięcie od sprzedawcy wszelkich informacji na temat przedmiotu kupowanego. Moim zaleceniem byłby zwrot pieniędzy za zakup skoro nie tego oczekiwałeś, ale nie zamierzam za to ukarać, chyba że ktoś z administracji ma inne zdanie. A muty za prowokacje o które rozpacza powyżej frosty otrzymaliście wczoraj wszyscy, więc jesteśmy kwita "prawnie".
Na przyszłość - do handlu kontami jest oddzielny dział, zobacz ile tam jest pytań domyślnie przez nas nakazanych aby odpowiadać, tyle samo powinniście zadawać co do przykładowo kilofów. O ich stan, typ, enchanty, cenę itd. WY MACIE TAKI OBOWIĄZEK nie my.
______________________________________________________________________________________________
Pomogłem? Daj Rep+
Keep calm or you will be punished.
Pomogłem? Daj Rep+
Keep calm or you will be punished.