04-03-2019, 21:13
Nie wiem czy mówimy o tym samy serwerze, czy ty naprawdę twierdzisz, że tu punkty są proporcjonalne do cen? Przywołując na przykład kwarc, zdobycie jednego punktu kwarcem kosztuje 166$, licząc, że kwarc kosztuje 250$ za 1 blok. W tym samym czasie wybudowanie jednego punktu złotem kosztuje 86$. Oba materiały są uznawane za dość prestiżowe, a rozłam jest co najmniej spory. Jeszcze śmieszniejsza jest teraz sytuacja słabszych materiałów, bo logicznie rzecz biorąc skoro są tańsze trzeba użyć ich więcej do zdobycia tej samej ilości punktów, niż gdybyśmy używali bloków drogich. Otóż prawa logiki widać tu nie do końca obowiązują, bo zdobycie punktów np. cobblestone brickami(40$ za 1szt.) kosztuje 363$ za 1pkt. Koszt zdobycia jednego punktu powinien przynajmniej oscylować około podobnych wartości, a tutaj jedyne co widać to przypadkowo wpisywane liczby.
[Uwaga Uwaga, tak liczymy koszt zdobycia 1pkt. danym blokiem: koszt bloku dzielimy przez punkty, które daje ($/pkt.)]
Co do netherbricków, w tym momencie jest 0,2, co jest nieposzanowanie czasu kopiących. Nie wiem co ten nerf miałby mieć na celu, ale niczego sensownego nie przynosi, oprócz tego, że teraz używanie tego nie ma sensu. Wykopanie jednego eq dobrym kilofem z tego co kojarzę zajmuje jakieś 20min. W tym czasie na np. kaktusach można zarobić 200k, na skórze więcej, jak dla mnie do tego można porównać cenę eq netherbricków. Licząc w ten sposób cena wybudowania 1pkt w tym momencie wynosi 434$, a wcześniej było to uczciwe 86$.
Zaad nie gra? Mamy początek miesiąca, nowy ranking, a zaad ma wpisanego /is calc w tym miesiącu, więc był na serwerze najdawniej trzy dni temu, a co do cyberhearta to nie wiem (zbanowany za nic /is clac raczej nie wpisze xD), ale nie tylko on ma takie ilości spawnerów.
Proponuje dział na forum pt. "Zmiany" z archiwum zmian i czymś z informacjami o nadchodzących zmianach, ludzie mogliby powiedzieć, co o tym sądzą, bo jak na razie, w przypadku jakichś reform zostawaliśmy przeważnie stawiani przed faktem dokonanym.
I jeszcze chciałbym wiedzieć na jakiej zasadzie były dobierane punkty bloków. Konkretnie, a nie coś w stylu "były zrobione pod cenę na serwerze ( uwzględniając kilka zmiennych przez sklep www)", bo zmiany w sklepie www mogą się tyczyć jedynie rzeczy, które można tam kupić, a nie wszystkich bloków, a jak pokazałem wcześniej z rzeczywistością, te twierdzenie o tym, że punkty są zrobione pod cenę bloków, nie ma raczej nic wspólnego.
Taka myśl mnie jeszcze naszła, po co wcześniej przy zmienianiu punktów bloków, zamiast poprawiać bloki słabe, zwiększając punkty, większość bloków była raczej nerfiona, co skutkowało tym, że każdy nagle miał mniej punktów, dużo lepiej wyglądałoby to, jeżeli poprawiłoby się punkty bloków słabych podciągając je w górę. Ludzie wtedy nagle mieliby więcej punktów, co nie wyglądałoby dla nie których aż tak źle, wtedy takie randomoweo przypisywane liczby punktów blokom mają większą szansę przejścia.
[Uwaga Uwaga, tak liczymy koszt zdobycia 1pkt. danym blokiem: koszt bloku dzielimy przez punkty, które daje ($/pkt.)]
Co do netherbricków, w tym momencie jest 0,2, co jest nieposzanowanie czasu kopiących. Nie wiem co ten nerf miałby mieć na celu, ale niczego sensownego nie przynosi, oprócz tego, że teraz używanie tego nie ma sensu. Wykopanie jednego eq dobrym kilofem z tego co kojarzę zajmuje jakieś 20min. W tym czasie na np. kaktusach można zarobić 200k, na skórze więcej, jak dla mnie do tego można porównać cenę eq netherbricków. Licząc w ten sposób cena wybudowania 1pkt w tym momencie wynosi 434$, a wcześniej było to uczciwe 86$.
Zaad nie gra? Mamy początek miesiąca, nowy ranking, a zaad ma wpisanego /is calc w tym miesiącu, więc był na serwerze najdawniej trzy dni temu, a co do cyberhearta to nie wiem (zbanowany za nic /is clac raczej nie wpisze xD), ale nie tylko on ma takie ilości spawnerów.
Proponuje dział na forum pt. "Zmiany" z archiwum zmian i czymś z informacjami o nadchodzących zmianach, ludzie mogliby powiedzieć, co o tym sądzą, bo jak na razie, w przypadku jakichś reform zostawaliśmy przeważnie stawiani przed faktem dokonanym.
I jeszcze chciałbym wiedzieć na jakiej zasadzie były dobierane punkty bloków. Konkretnie, a nie coś w stylu "były zrobione pod cenę na serwerze ( uwzględniając kilka zmiennych przez sklep www)", bo zmiany w sklepie www mogą się tyczyć jedynie rzeczy, które można tam kupić, a nie wszystkich bloków, a jak pokazałem wcześniej z rzeczywistością, te twierdzenie o tym, że punkty są zrobione pod cenę bloków, nie ma raczej nic wspólnego.
Taka myśl mnie jeszcze naszła, po co wcześniej przy zmienianiu punktów bloków, zamiast poprawiać bloki słabe, zwiększając punkty, większość bloków była raczej nerfiona, co skutkowało tym, że każdy nagle miał mniej punktów, dużo lepiej wyglądałoby to, jeżeli poprawiłoby się punkty bloków słabych podciągając je w górę. Ludzie wtedy nagle mieliby więcej punktów, co nie wyglądałoby dla nie których aż tak źle, wtedy takie randomoweo przypisywane liczby punktów blokom mają większą szansę przejścia.
Poza tym sądzę, że administracja powinna zostać zwolniona.