01-28-2021, 10:07
Drodzy gracze!
Mam przyjemność ogłosić, że decyzja w temacie ujednolicenia skóry została podjęta i brzmi następująco:
Nakaz ustawienia jednolitej dla całego serwera ceny, która będzie nie mniejsza niż 6500$/1000 sztuk wchodzi w życie w nocy, z 31 stycznia na 1 luty. Jest to ostateczny termin, do którego każda krowiarka, która ma ceny niższe niż powyższe ma czas na zmianę tej ceny.
Dodatkowo, kieruję podziękowania do wszystkich osób, które uczestniczyły w otwartej dyskusji. Sami zagłosowaliście większością na tak (13 tak/6 nie), a także czynnie wzięliście udział w dyskusji. I tu chciałbym wyróżnić jedną z odpowiedzi i wykorzystać jej treść.
Cytat:Tylko pytanie czy by każdy się dostosował do tego? Co ze starymi krowiarkami gdzie cena za skórę jest zaniżona strasznie? Będzie Ci ciężko to dopilnować, zaczną się przekręty i zrobią magazyny na uboczu i będą udostępniać taniej. Będą robić jak kiedyś lub nadal (nie wiem) i nie obrażając go Fade tzn. będą płacić za wykupywanie całego magazynu. Jestem za tym aby to wprowadzić ale podejrzewam, że dużo ludzi będzie robić przekręty a nie ubliżając nikomu to ta administracja aktywności najlepszej nie ma co się wiąże z łatwiejszymi przekrętami. Decyzja należy do was czyli Administracji. Osobiście jak wyżej wspomniałem jestem za tym, ale wprowadzić to z zasadami. Tyle z moich wypocin, pozdrawiam~Aiton3k
Jak najbardziej się z tym zgadzam, głównie z częścią w temacie dopłat za wykupowanie skóry u właścicieli. Czyli np. cena w normie, ale gość dopłaca 200k za opróżnienie magazynu i okazuje się, że cena jest niższa. Otrzymujesz obiecaną nagrodę w postaci kilofa 4/4/4
Pozostałe wypowiedzi wnosiły do dyskusji na okrągło to samo, aczkolwiek cieszy mnie fakt, że mogę z niej odczytać jednomyślność graczy, którzy są na tak, jak i jednomyślność graczy będących na nie.
Niestety moi drodzy, ingerencja w ceny jakie są na skupach serwera (/warp sklep) w tak późnym etapie rozgrywki na serwerze wsparłaby nowych graczy w przypadku podwyższenia cen - łatwiejszy zarobek na początku, aktywacja innych zarabiarek niż skóra. Ale jednocześnie gracze starzy, posiadający potężny majątek "w zapasie" ponownie zmietliby nowych z powierzchni rozgrywki, ustawiając 3 czy 4 wyspy z różnymi zarabianiami, bo ich stać i jazda z monopolem. Druga z ofert - obniżenie ceny skóry, aby zrównać w kierunku innych zarabiań. Nie chcę nawet wiedzieć, jak wielu graczy posiadających jakiekolwiek krowiarki, w które inwestowali zarówno czas na zarobienie pieniędzy w grze, jak i pieniądze realne byłoby o to złych i poszkodowanych. Ten błąd, od strony ekonomii, został już raz popełniony (kaktusy, wprowadzenie krowiarek) i nie zamierzam go powtórzyć, ani nawet oferować właścicielowi takiego ruchu.
Zamykając dyskusję podsumujmy. W imieniu administracji nakładam na graczy obowiązki:
- Ustawienie cen skóry na zarabiarkach na poziomie 6500$/1000 sztuk skóry
- Pilnowanie siebie wzajemnie, aby nie było graczy lepszych i gorszych, zgłoszenia można przesyłać w wiadomościach prywatnych na forum, discordzie czy też komendą /mail send Visus19 (można to zrobić nawet gdy nie jestem online, jak będę to odczytam). Tak samo wobec reszty administracji. Najlepiej wysyłać takie wiadomości do aktywnych członków administracji, którzy nie przebywają na urlopie. Aktualną listę administracji znajdziecie w innym dziale forum -
Lista administracji:Kliknij, aby przejść
Urlopy administracji:Kliknij, aby przejść
[url=https://forum.sky-block.pl/showthread.php?tid=4][/url]
Jednocześnie nakładam na graczy zakaz:
- Ustawiania cen skóry na zarabiarkach poniżej ceny ustalonej
- Oferowanie dodatkowych bonusów za wykupowanie skóry, by zachęcić graczy do swojej krowiarki - a jeśli taki bonus się pojawia, po podsumowaniu ilości nie ma prawa przekroczyć ceny minimalnej. Przykład: Gracz ma skórę po 6600$/1000 sztuk skóry. Magazyn jest na 50 skrzyń skóry, co daje około 173 000 skóry. Wykupując coś tam się dosypie, zaokrąglijmy to do 200 000 sztuk skóry. Gracz w zamian oferuje 50 000$ nagrody. 50 000/200 = 250$ za każde 1000 wykupionej skóry w nagrodę dla wykupującego. Cena minimalna przekroczona, gracz do ukarania.
W jaki sposób będziemy karać? Otóż dopóki właściciel serwera nie udzieli innego sposobu kary na tą chwilę, będą wyglądały następująco:
- W pierwszej sytuacji, gdy gracz złamie powyższe zakazy otrzyma ostrzeżenie (warn) i czas na poprawę własnego zachowania i dostosowanie się do zakazu - 24 godziny.
- W drugiej sytuacji, gdy gracz złamie powyższe zakazy wszystkie konta posiadane przez gracza otrzymają karę wyciszenia (mute) na 2 dni w celu zapobiegnięcia reklamom zarabiania i ponownie otrzyma 24 godzinny nakaz dostosowania się do zakazu liczone od momentu nałożenia kary!
- W trzeciej sytuacji i każdej kolejnej sytuacji, gdy gracz złamie powyższe zakazy, wszystkie konta przynależne do wyspy otrzymają karę jednodniowej blokady kont należących do wyspy, na której znajduje się krowiarka. WSZYSTKICH! Ma to na celu wyłączenie krowiarki jako forma kary. Po zakończeniu kary gracz otrzymuje 24 godziny na dostosowanie się do zakazu. Każda kolejna sytuacja, po trzecim złamaniu zakazów, będzie mnożnikiem kary otrzymanej poprzednio. Podaję wzór:
Pierwsze złamanie zakazów = warn + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę
Drugie złamanie zakazów = 2 dniowe wyciszenie (mute) + 24 godziny liczone natychmiast od nałożenia mute
Trzecie złamanie zakazów = 1 dzień bana + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę (1*1 dzień bana)
Czwarte złamanie zakazów = 2 dni bana + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę (2*1 dzień bana)
Piąte złamanie zakazów = 6 dni bana + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę (3*2 dni bana)
Szóste złamanie zakazów = 24 dni bana + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę (4*6 dni bana)
Siódme złamanie zakazów = 120 dni bana + 24 godziny po zakończeniu bana na poprawę (5*24 dni bana)
I tak dalej, chociaż zapewne do ósmego, czy dziewiątego złamania zakazu nie dotrzemy. Liczę na to, że jako gracze zachowacie się solidarnie.
A w odpowiedzi, na pytanie które zapewne się pojawi - dlaczego 6500, a nie 6000? Zarobek dla właścicieli skóry będzie większy, to oczywiste. Ale również ma to drugie dno. Przeliczając sobie, że z zarabiarki np. trzciniarki gracz sprzedając własny produkt, na plecaku zarobi 6900$, natomiast ze skóry u kogoś zarobi 8050$. To nadal większa ilość, niż zarabiając na krowiarce, ale kosztem tego nie będzie nabijał komuś sakwy i skupi się na własnym rozwoju i będzie miał szansę wziąć udział w rywalizacji o ranking, jako że właściciel krowiarki utraci pasywny dochód z zarabiarki. Może to zachęci nowych graczy do trochę większego wkładu własnego na rzecz rywalizacji ze starszymi graczami.
Dodatkowo - pamiętajcie, że nic nie szkodzi na przeszkodzie by przy cenie minimalnej ustalonej przez administrację, gracze wzięli sprawy w swoje ręce i ustalili między sobą kwotę jednolitą dla wszystkich, równie dobrze może to być narzucana przez nas kwota minimalna, by zapobiec monopolizacji. Wówczas też, ważnym będzie u kogo zarabia się wygodnie i kto się odpowiednio reklamuje, a nie że ten ma taniej niż tamten.
Pozdrawiam!
~Visus19
______________________________________________________________________________________________
Pomogłem? Daj Rep+
Keep calm or you will be punished.
Pomogłem? Daj Rep+
Keep calm or you will be punished.